Čia rasite klientų, kurie pirko svetainėje, atsiliepimus ir
patirtį inspio.it
* inspio.fr
* inspio.de
* inspio.nl
* inspio.at
* inspio.be
* inspio.cz
* inspio.ro
* inspio.es
Pirkėjas užsako prekes internetu, užpildydamas užsakymo formą ir išsiųsdamas užsakymą. Pirkėjas įsipareigoja užpildyti visus privalomus duomenis, reikalingus teisingam ir greitam užsakymo įvykdymui.
Pardavėjui išsiųstas užsakymas laikomas pasiūlymu, kai pirkėjas turi galimybę atšaukti užsakymą. Tarkime, kad klientas neatšaukia užsakymo elektroniniu paštu ar telefonu per 24 valandas nuo jo išsiuntimo. Tokiu atveju jis laikomas privalomu. Pirkėjas įsipareigoja elektroniniu paštu pristatytą preliminarią sąskaitą apmokėti ne vėliau kaip per septynias dienas nuo prekių užsakymo – jeigu pirkėjas pasirinko APMOKĖJIMO PAVEIKLIU į sąskaitą formą. Tarkime, pirkėjas pasirinko apmokėjimo grynaisiais pristatymo metu formą ir patvirtina užsakymą. Tokiu atveju jis įsipareigoja nedelsdamas priimti šias prekes, kai CARRIER įmonė arba DHL jam praneša apie jo siuntimą. Tuo pačiu pirkėjas sutinka už šias prekes atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu.
Komercinis kodeksas
Įstatymas 513/1991 Rink. 1991 m. lapkričio 5 d. Komercinis kodeksas. Galioja nuo: 1991 12 18. Galioja nuo: 2009–01–01.
I DALIS Pirkimo sutartis
Pirkėjo įsipareigojimai
§ 447
Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už prekes pirkimo kainą ir priimti pristatytas prekes sutartyje nustatyta tvarka.
§ 449
Jei pirkimo kaina turi būti sumokėta pristačius prekes ar dokumentus, pirkėjas privalo sumokėti pirkimo kainą pristatymo vietoje.
XIII DALIS Ekspedijavimo sutartis
§ 607
(1) Ekspeditorius, įsigydamas panašų transportą, turi teisę gauti sutartyje numatytą atlyginimą arba, jei nesusitarta, atlyginimą, įprastą derantis dėl sutarties. Be to, ekspeditorius turi teisę į būtinų ir vertingų išlaidų, kurias ekspeditorius patyrė vykdydamas savo įsipareigojimus, atlyginimą. Be to, ekspeditorius turi teisę į išlaidų, kurias jis tikslingai patyrė vykdydamas savo prievolę, atlyginimą.
(3) Užsakovas privalo nepagrįstai nedelsdamas sumokėti ekspeditoriui atlyginimą ir patirtas išlaidas, užtikrinęs pirkimą sudarius reikiamas sutartis su vežėjais arba tarp ekspeditorių.
2. KAS YRA KAS
„Pirkėjas“ elektroninėje prekyboje – fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, nevykdo savo verslo, darbo ar profesijos.
„Pardavėjas“ reiškia INSPIO s.r.o., Klincová 35, Bratislava-Ružinov, Slovakija CRN: 51869535, PVM mokėtojo kodas: SK2120814740.
Dėl sutarties atsisakymo pagal Akto Nr. ne. 114/2007 Kodeksas. Fizinis asmuo yra tas, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, nevykdo savo verslo, darbo ar profesijos ribų.
ATSISKAITYMO INFORMACIJA:
INSPIO s.r.o.
Klincová 35
82108 Bratislava-Ružinov
Slovakijos respublika
CRN: 51869535
PVM NUMERIS: SK2120814740
Telefonas: +31 97 010 280 218
Paštas: info@inspio.lt
3. PRISTATYMO SĄLYGOS
Lentas išsiunčiame per 48 valandas nuo užsakymo sudarymo, o kitus gaminius – per aštuonias dienas. Sąskaita faktūra įdedama į pakuotę su prekėmis ir veikia kaip važtaraštis. Jeigu dalies užsakymo neturime sandėlyje, susitarus prekes galime atsiųsti dalimis, o transportavimo išlaidas apmoka pardavėjas.
Siuntimo išlaidos:
- Per operatorių Packeta – 5 €
Mokėjimo būdas:
- PayPal
- Atsiskaitymas kortele per Stripe
- Grynaisiais pinigais pristatymo metu: grynaisiais pinigais kurjeriui pristatymo metu 3 €
Pardavėjui kaip neatsiimtos grąžintos siuntos pakartotinai siunčiamos tik pirkėjo pageidavimu, o su pakartotiniu pristatymu susijusias išlaidas pirkėjas padengia per pusę, kaip nurodyta pirmame punkte. Tuo atveju, jei pirkėjas neatsiima savo pakuotės su COD, pasiliekame teisę atmesti bet kokį šio pirkėjo užsakymą, jei pirkėjas pakartotinai užsisako grynaisiais pristatymo metu; bus patvirtinti tik iš anksto apmokėti užsakymai.
4. KAIP MOKĖTI
Pateikus užsakymą, į Jūsų elektroninį paštą bus išsiųstas užsakymo patvirtinimas kartu su reikalingais apmokėjimo rekvizitais. Jei pasirinkote apmokėjimą banko pavedimu, vadovaukitės preliminarioje sąskaitoje faktūroje pateikta informacija, kuri buvo pristatyta Jums el.paštu po prekių užsakymo. Mokesčių dokumentą siunčiame kartu su prekėmis.
Visos nurodytos kainos nurodytos su PVM.
5. GARANTIJOS IR SKUNDAI
Visoms prekėms suteikiamas dvidešimt keturių mėnesių garantinis laikotarpis nuo prekės gavimo dienos. Ši garantija nustoja galioti esant mechaniniams pažeidimams dėl gaminio laikymo netinkamomis sąlygomis. Atsakomybė už žalą pereina pirkėjui perimant iš vežėjo sutarties dalyką. Pardavėjas atsako už trūkumus, nustatytus prekės atsiėmimo metu, tik tuo atveju, jei pirkėjas jų nesukėlė. Pirkėjas, perimdamas prekes iš vežėjo, privalo apžiūrėti prekes; jeigu pirkėjas mato prekių pažeidimus, kurie galėjo atsirasti transportavimo metu, prekės nepriima. Apie galimas užsakymo klaidas, pavyzdžiui, užsakyme trūkstamų prekių, netinkamos spalvos ar kitokio prekės dydžio, reikia nedelsiant pranešti el.
Gamybos nelaimių sukeltoms klaidoms taip pat netaikoma garantija. Garantija netaikoma normaliam prekės (ar jų dalių) nusidėvėjimui, atsiradusiam dėl prekės naudojimo. Todėl trumpesnis gaminio tarnavimo laikas negali būti laikomas defektu ir negali būti reikalaujamas.
Reikalauti galima tik iš pardavėjo įsigytas prekes, kurios yra pirkėjo nuosavybėje.
Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad būtų pašalintos klaidos, jei įmanoma, arba reikalauti protingos pirkimo kainos nuolaidos arba pakeisti prekę į ją. (Jei trūksta kokios nors užsakymo dalies, laiško ar kitos užsakymo dalies, pardavėjas nedelsdamas ištaisys šią klaidą.) Tuo atveju, jei garantinių defektų nepavyks pašalinti (netinkama prekės spalva ar dydis), pirkėjas teisę pakeisti nekokybiškas prekes į naujas arba grąžinti pinigus. Pirkėjas neturi teisės reikalauti pakeisti prekę į kitą, jeigu yra jo anksčiau užsakytos prekės. (Staigus, pvz., vaizdo temos arba lipduko temos, lipduko spalvos, šablono dydžio pasikeitimas)
Pretenzijos atveju pirkėjas privalo pristatyti prekes pardavėjo adresu: INSPIO s.r.o., Pod Furčou 7, 040 01 Košice, Slovakia. Pardavėjas patvirtins skundo gavimą ir pirkėjui išduos tinkamos formos skundo patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo pristatyti iš karto neįmanoma, jis turi būti įteiktas nepagrįstai nedelsiant, bet ne vėliau kaip kartu su skundo įrodymu. Pardavėjas, gavęs prekę, rašytinį skundą ir sąskaitos faktūros kopiją, privalo per 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos raštu pranešti pirkėjui apie skundo pateikimo procedūros rezultatą. Formą rasite Skundo forma
6. ATSITRAUKIMAS IŠ SUTARTIES
Pastaba: Dėl nuostatos § 7 par. Akto Nr. 6 c) punktas. 102/2014 Sb. nėra galimybės grąžinti prekių, pagamintų pagal specifinius vartotojo reikalavimus. Mūsų elektroninėje parduotuvėje yra galimybė įsigyti individualizuotų prekių. Pagal šį įstatymą vartotojai NĖRA teisės atsisakyti sutarties per 14 dienų nenurodydami pateisinamos priežasties.
Vartotojas turi teisę per 14 dienų nenurodydamas priežasties atsisakyti sutarties:
- su prekėmis, kai pirkėjas nepasirenka spalvos, kurią mes jam gaminame prekes.
- su prekėmis, kai pirkėjas nepasirenka tokio dydžio, kad mes jam prekes gaminame.
- su prekėmis, kai dekoracijai pirkėjas nepasirenka parašo vardo ar adreso.
Vartotojas savo teise atsisakyti pardavėjo gali pasinaudoti popierine forma arba įrašu kitoje patvariojoje laikmenoje, pavyzdžiui, el. paštu.
Prekės turi būti tokios būklės, kokios buvo pristatytos pirkėjui. Gaminio negalima naudoti, klijuoti, klijuoti, taip pat nenuimti apsauginės plėvelės. Jei atitinkate visas aukščiau nurodytas prekių grąžinimo sąlygas, pinigus už prekes atsiųsime Jums banko pavedimu į Jūsų sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos. Grąžinamų siuntų grynaisiais pristatymo metu nepriimame.
Vartotojas, atsisakęs sutarties, padengia prekių grąžinimo pardavėjui
išlaidas.
Sutarties atsisakymo atveju pirkėjas privalo grąžinti prekes pardavėjo
adresu: INSPIO s.r.o., Pod Furčou 7, 040 01 Košice, Slovakia
(tuo atveju, kai prekės jau buvo pristatytos pirkėjui).
Dėl nuostatos § 7 par. Akto Nr. 6 c) punktas. 102/2014 Sb. negalima grąžinti prekių, pagamintų pagal konkrečius vartotojo reikalavimus. Mūsų el.parduotuvėje galima įsigyti prekių, kurių spalvas, spalvų variacijas renkasi patys arba koreguoja standartinius matmenis. Pagal šį įstatymą vartotojai NETURI TEISĖS atsisakyti sutarties su šiuo produktu. Todėl prašome gerbiamų klientų nenutraukti sutarties su šia preke, nes prekės jums bus grąžintos ir mes pareikalausime iš jūsų sumokėti už siuntimą. Nepriėmus grynųjų pinigų pristatymo su tokiomis prekėmis, klientas privalo sumokėti 100% prekės pirkimo kainos + siuntimo ir siuntimo išlaidos už siuntos grąžinimą + siuntos pakartotinio siuntimo išlaidos, pavedimas į banko sąskaitą iš anksto. Formą rasite ČIA "„Nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo sutarties atsisakymas."":/…int-form.pdf
7. ASMENS DUOMENYS IR JŲ APSAUGA
Privatumo politika
Su pakeitimais asmens duomenys tvarkomi pagal Įstatymą Nr. 18/2018 Rink.
dėl asmens duomenų apsaugos.
Operatorius neteikia Pirkėjo duomenų trečiajai šaliai, išskyrus pasirinktą
transporto įmonę, kuri užtikrina prekių pristatymą ar paslaugų
pristatymą, arba valstybės institucijoms patikrinimo atveju, arba tarpininkui
pagal abipusę sutartį, sudarytą pagal Įstatymą Nr. . 18/2018 Rink.
Operatorius, imdamasis atitinkamų techninių ir organizacinių priemonių,
privalo apsaugoti asmens duomenis prieš pateikdamas juos pašaliniams asmenims.
Taip pat visi operatoriaus darbuotojai privalo išlaikyti asmens duomenų
konfidencialumą.
Suinteresuotas asmuo turi teises, nustatytas pagal 1 str. § 19 ir kiti Akto
Nr. 18/2018 Rink. dėl asmens duomenų apsaugos su pakeitimais,
visų pirma:
- teisę į informaciją, kuri yra įvykdyta pagal šias sąlygas,
- teisė prašyti susipažinti su asmens duomenimis, susijusiais su duomenų subjektu – įstatymo 21 straipsnis
… Turite teisę prašyti, kaip ir kokiais tikslais jūsų duomenys
tvarkomi, ir šį prašymą galite pateikti kontaktiniu el.
… Teisė taisyti asmeninę informaciją – įstatymo 22 straipsnis leidžia
atnaujinti asmens duomenis, jei jie yra pasenę,
… Teisė ištrinti asmens duomenis – įstatymo 23 straipsnis, kuriuo
pasinaudosite, jei nesate suinteresuoti tolesniu operatoriaus vykdomu asmens
duomenų tvarkymu,
… Teisė apriboti asmens duomenų tvarkymą – įstatymo 24 straipsnis,
kuriuo pasinaudosite tuo atveju, jei manote, kad asmens duomenys buvo tvarkomi
pažeidžiant įstatymus,
… Teisė nesutikti, kad būtų tvarkomi asmens duomenys – įstatymo
27 straipsnis,
… Teisę į asmens duomenų perdavimą,
… Teisė apskųsti priežiūros institucijai dėl tvarkomų asmens
duomenų.
5. Operatorius iš Pirkėjo gauna šiuos asmens duomenis: titulą, vardą, pavardę, adresą, pristatymo adresą, atsiskaitymo adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, kurie yra tvarkomi siekiant teisingo Jūsų užsakymo įvykdymo. Bendrovė šiuos asmens duomenis archyvavimo tikslais saugos dešimt metų. Vykdant užsakymo apdorojimą, asmens duomenys tvarkomi norint išrašyti sąskaitas faktūras, išrašyti atsargų (pristatymo) laiškus, teikti transportą ir apskaitą apskaitoje, išsiųsti užsakymo patvirtinimą ir išsiųsti SMS žinutę apie užsakymo būseną.
7. Šiuose puslapiuose įrašomas jūsų IP adresas, informacija apie tai, kiek laiko praleidžiate naršydami šiuose puslapiuose ir informacija apie tai, iš kurių puslapių pas mus ateinate. Slapukai yra tekstiniai failai, saugomi jūsų kompiuteryje ir taip pat naudojami svetainės srautui matuoti ir puslapių rodymui tinkinti; ir šių failų dėka galime pasiūlyti aukštesnę kokybę. Todėl šiuos failus suvokiame kaip savo teisėtą interesą. Kai kurie slapukai yra trečiųjų šalių failai, pvz. Youtube, Google ir panašiai.
8. Jūs galite bet kada ištrinti slapukus arba nustatyti jų rinkimą tiesiogiai interneto naršyklės nustatymuose. Jei norite atsisakyti slapukų rinkimo, nustatykite tai savo interneto naršyklėje.
ĮSPĖJIMAS:
9. Jeigu pirkėjas sutiko, kad elektroninėje parduotuvėje būtų tvarkomi asmens duomenys rinkodaros el. paštu tikslais, jis sutiko, kad kontaktiniu el. pašto adresu būtų siunčiamos el. pašto žinutės.
10. Asmens duomenys el. pašto rinkodaros tikslais vardo ir pavardės, elektroninio pašto adreso apimtimi teikiami penkerių metų laikotarpiui. Ši asmeninė informacija nėra teikiama trečiosioms šalims.
11. Pirkėjas gali bet kada atšaukti savo sutikimą, išsiųsdamas Apeliaciją su asmens duomenų tvarkymu, kurį nedelsdami ištriname. Atsijungti taip pat galite panaikindami varnelę vartotojo paskyroje (jei pirkėjas paprašė sukurti vartotojo abonementą). Daugiau nenaudosime asmeninės informacijos, kurią pateikiate mūsų vardu rinkodaros el. paštu tikslais.
12. Jeigu pirkėjas sutiko, kad elektroninėje parduotuvėje būtų tvarkomi asmens duomenys SMS rinkodaros tikslais, jis sutiko su SMS žinučių siuntimu kontaktiniu telefono numeriu.
13. Asmens duomenys SMS rinkodaros tikslais vardo ir pavardės diapazone, telefono numeris teikiami penkerių metų laikotarpiui.
14. Pirkėjas gali bet kada atšaukti savo sutikimą, išsiųsdamas Apeliaciją su asmens duomenų tvarkymu, kurį nedelsdami ištriname. Atsijungti taip pat galite panaikindami varnelę vartotojo paskyroje (jei pirkėjas paprašė sukurti vartotojo abonementą). Daugiau nenaudosime asmeninės informacijos, kurią pateikiate mūsų vardu rinkodaros el. paštu tikslais.
8. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Pirkėjas pareiškia, kad prieš pildydamas užsakymą susipažino su šiomis pardavimo sąlygomis ir su jomis sutinka.
Jeigu vartotojas nepatenkintas tuo, kaip pardavėjas išnagrinėjo jo skundą arba jis mano, kad pardavėjas pažeidė jo teises, jis turi galimybę kreiptis į pardavėją prašydamas žalos atlyginimo. Tarkime, kad pardavėjas į reikalavimą atlyginti žalą atsako neigiamai arba neatsako į jį per 30 dienų nuo jo išsiuntimo. Tokiu atveju vartotojas vadovavosi Akto Nr. 391/2015 Sb. dėl alternatyvaus ginčų sprendimo ir kai kurių aktų pakeitimų. Atitinkamas AGS subjektas vartotojų ginčams su elektroninės parduotuvės operatoriumi yra Slovakijos prekybos inspekcija (www.soi.sk)arba kitas atitinkamas įgaliotas juridinis asmuo, registruotas AGS subjektų sąraše, kurį tvarko Slovakijos ūkio ministerija. (http://www.mhsr.sk/…orov/146987s). Kartu vartotojas turi teisę pasirinkti vieną iš išvardytų AGS subjektų, į kuriuos jis galėtų kreiptis. Tuo pačiu metu vartotojas gali naudotis internetine ginčų sprendimo platforma, esančia adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/, kad pateiktų alternatyvaus ginčų sprendimo pasiūlymą. Informaciją apie prašymo pateikimo mokesčius vartotojas ras konkretaus GAS subjekto svetainėje.